A delorean.hu események menüpont alá felkerült egy élménybeszámoló a kiállításról.
Ha majd a fotóalbum és a videók is elkészülnek, arról majd a fórum keretein belül fogok értesítést adni. 

On delorean.hu  there are the report (only Hungarian language, sorry) under the Events/Események about the show. If the photos and the videos are ready I will share them through the forum.

A bejegyzés trackback címe:

https://mairtin.blog.hu/api/trackback/id/tr211480299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopat 2009.10.28. 19:23:01

Üdv Juditnak, jó a beszámolója :)
Most már elmondhatjuk, van női szakértője is a klubnak. :)

Mairtin 2009.10.28. 19:40:52

@bopat: Jutka üzeni, hogy köszöni szépen. (Eddig te voltál az egyetlen aki reagált az írásra.)

bopat 2009.10.29. 00:13:26

Jó látni, hogy a nők is milyen szépen és könnyen belemásznak ebbe a DMC dologba. Ja és az ő tollukból érdekes írások születnek. Lásd Béb írása is...

attichild 2009.10.29. 02:14:39

Nagyon jó lett az autó, télleg a legkisebb csavar is kifogástalanul fel lett újítva rajta! A show sem volt rossz, bár én igazából a DeLorean miatt mentem ki.Örültem hogy majd láthatom élőben,gondoltam lesz pár frankó fotóm, de hogy a közvetlen közelébe mehetek, BELEÜLHETEK, kinyithatom, becsukhatom és még belső fotóim is lesznek... na hát azt nem.. Ezért nagyon hálás vagyok nektek, igazán feldobtátok kedvemet mit ne mondjak. Ezek után is csak erősödött bennem a felismerés hogy egy DeLorean szépségét semmiféle kép, vagy videó vagy bármi ilyesmi nem tudja visszaadni, élőben kell látni... Remélem a találkozó is összejön hamarosan! A beszámoló télleg jó, szerintem én valahol a tér idős és a pislogós látogató-típus között lehettem valahol, amikor beszabadultam és megtaláltalak titeket, és miután a fényképezőm is merülőben volt, csak azt vettem észre hogy kint már sötét van...

Mairtin 2009.10.29. 12:18:40

@attichild: Örülünk, hogy örömet tudtunk szerezni neked is. (regisztrálj be a fórumra te is)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.10.29. 15:25:51

Na én is elolvastam a beszámolót és nagyon jó lett. Máskor is írhatsz. :)
süti beállítások módosítása